Projekt zVEM+ ima ambiciozen načrt nadgradenj, ki se je začel s celovito prenovo infrastrukture, na kateri teče, kar potem omogoča vse nadaljnje nadgradnje. Prenovljena je bila celotna infrastruktura Plus (navzven je od korenite prenove končnim uporabnikom vidno le hitrejše delovanje in manj izpadov).
Na Ministrstvu za zdravje so pripravili povzetek o prenovi portala zVEM+, ki ima ambiciozen načrt nadgradenj, ki se je začel s celovito prenovo infrastrukture, na kateri teče, kar potem omogoča vse nadaljnje nadgradnje. Prenovljena je bila celotna infrastruktura Plus (navzven je od korenite prenove končnim uporabnikom vidno le hitrejše delovanje in manj izpadov).
V kratkem bo v produkciji:
- Nova osvežena podoba (preglednejši bolj čist uporabniški vmesnik z manj črtami in “lažjimi” barvami).
- Dodana je boljša navigacija po vsebinah (prenovljena domača stran in nov navigacijski meni).
- Modul za osebno kartico zdravil (izdelava in osveževanje)
Povezano, a nevidno zdravstvenim delavcem: vzpostavljen bo razvijalski portal za programerske hiše (enotna točka dokumentacije)
V razvoju:
- Podpora komunikaciji in osnovnemu naročanju (nabiralnik pogovorov, pogovori, sporočila, tipi pogovorov, priponke, postopki...) – varni kanal komunikacije pacienta in zdravstvenih delavcev (in zdravstvenih delavcev o pacientu)
- Konfiguracija komunikacije (organizacije, timi, hierarhične nastavitve, delovni časi,...).
- Napredni iskalnik pacientov (full text iskanje, seznam nazadnje obdelanih pacientov,...).
- Kontaktni podatki (enotni postopki urejanja za paciente in zdravstvene delavce).
- Centralni gradnik za naprednega obveščanja/notifikacij (večkanalni pametni koordinator notifikacij oseb; kanali: Push notifikacije v mobilno aplikacijo, mail in SMS).
- Prenovljena stran podatkov pacienta (začetek 360 pogleda).
- Profil uporabnika (stran za urejanje kontaktnih podatkov in nastavitev uporabnika).
- Razširjena izbira organizacije in vloge v kateri prijavljeni uporabnik dela (izbira bo med: brez organizacije, njegovimi organizacijami, timi in vlogami).
V pripravi na razvoj:
- Razširitev naročanja v komunikaciji z napredno izbiro preferenc ali konkretnih terminov.
- Konfiguracija naprednih funkcij naročanja (urniki, termini, storitve, in s tem povezane nastavitve).
- Razširitev centralnega gradnika obveščanja s podporo za klicni center (za reševanje težav z obvestili; za klicni center kot nov komunikacijski kanal).
- Modul za vnos podatkov in pregled podatkov registra redkih bolezni
- Modul za čezmejno izmenjavo povzetka podatkov o pacientih (za tuje paciente, ki iščejo zdravstveno oskrbo v Sloveniji).
AVTORICA: Katarina Kralj, Ministrstvo za zdravje, Direktorat za digitalizacijo v zdravstvu