Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Ostali načini prijave

Prijava s SI-PASS

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.

Zdravniki in zobozdravniki: »Tedenski bilten je pomemben vir informacij«

11.04.2024 08:00

Želimo si, da bi bile vsebine v tedenskem biltenu, ki ga pošiljamo na elektronske naslove članov, čim bolj uporabne in zanimive, zato smo med 24. januarjem in 16. februarjem 2024 med člani izvedli anketo o zadovoljstvu s tedenskim biltenom. V nadaljevanju vam predstavljamo rezultate.  

Demografija

Na vprašanja je odgovorilo 457 članov. Več kot polovica sodelujočih v anketi (57 %) je zaposlena v javnem zavodu, 22 % je koncesionarjev ali zaposlenih pri koncesionarju, 12 % upokojenih, 6 % zasebnikov brez koncesije, 3 % vprašanih pa je označilo možnost »drugo«. Največ vprašanih (55 %) ima status specialista, 18 % je doktorjev dentalne medicine, 10 % je specializantov, 10 % polno upokojenih članov, 3 % je zdravnikov splošne medicine, 4 % pa pripravnikov, sekundarijev, zdravnikov s strokovnim izpitom in drugo.

Skoraj polovica vprašanih redno bere tedenski bilten

Skoraj polovica vprašanih (48 %) bere tedenski bilten vsak teden. 30,7 % vprašanih bere tedenski bilten občasno, 8,3 % pa nikoli. Člani, ki so sodelovali v anketi, najpogosteje preberejo predvsem naslove (43,6 %) in kliknejo na povezave (44,8 %). 38,4 % prebere vsaj polovico vsebine, 21,2 % pa pregleda koledar izobraževanj na koncu.  

Najpogostejši razlogi, da se sodelujoči v anketi za branje biltena ne odločijo pogosteje, so: vsebine jih ne zanimajo (27,9 %), bilten odprejo, potem pa jih zmotijo druge stvari (26,5 %), vsebin je preveč (23,5 %), čas, ko prejmejo bilten, jim ne ustreza (16,2 %).

Večina vprašanih pričakuje v biltenu stališča zbornice o aktualnih vprašanjih (76 %), aktualne teme o zdravstvu (76 %), informacije o spremembah zakonodaje, ki se tičejo njihovega dela (75,5 %), informacije o izobraževanjih za kreditne točke (73,6 %), informacije o delovnopravnem okviru zdravniškega dela (64,2 %) in strokovne vsebine (63,9 %). 44 % vprašanih si želi informacij o članskih ugodnostih zbornice. 37,5 % sodelujočih v anketi si želi vabil na kulturne dogodke zbornice, 32,1 % informacij o delovanju odborov in drugih organov zbornice, 30,5 % informacij o delovanju zbornice. Sodelujoči v anketi najraje spremljajo povzetke trenutnega dogajanja v zdravstvu (84 %) in informacije o izobraževanjih, ki so na voljo (76 %), pojasnila pravne službe (61 %), posnetke predavanj (54 %) ter prispevke zdravnikov in zobozdravnikov v medijih (46 %).

Na splošno so anketiranci s tedenskim biltenom zadovoljni

Večina vprašanih (74,4 %) se strinja ali popolnoma strinja, da je tedenski bilten zanimiv. Slaba polovica sodelujočih v anketi (48,9 %) se ne strinja ali sploh ne strinja, da je bilten preobsežen, 33,5 % pa se niti ne strinja niti strinja s to trditvijo. Za 82 % vprašanih zdravnikov in zobozdravnikov je tedenski bilten pomemben vir informacij. 45,5 % sodelujočih v anketi se strinja ali popolnoma strinja, da bi moral tedenski bilten vsebovati več obvestil članic Koordinacije zdravniških organizacij, 40,9 % pa se s trditvijo niti ne strinja niti strinja. Da bi moral tedenski bilten vsebovati več slikovnega gradiva, se 45,7 % vprašanih niti ne strinja niti strinja, 33,9 % sodelujočih v anketi pa se s to trditvijo ne strinja.