Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Ostali načini prijave

Prijava s SI-PASS

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.

Zloraba identitete zdravnika dr. Erika Breclja v oglasu za izdelek Hypertea

06.09.2023 08:18

Zdravniška zbornica Slovenije opozarja javnost, da se na spletu širi oglas o čiščenju žil z izdelkom Hypertea, ki je skrajno zavajajoč.   

V oglasu se pojavlja ugledni kirurg dr. Erik Brecelj, sicer specialist splošne in abdominalne kirurgije. Zdravnik je v oglasu predstavljen kot strokovnjak s področja kardiologije, ki v nadaljevanju oglasnega sporočila deli nasvete za čiščenje krvnih žil in priporoča nakup izdelka Hypertea.

Dr. Erik Brecelj sporoča, da je vse v oglasu izmišljeno.   

Podjetje oziroma Heart Center prikazuje zdravnika v povezavi z izdelkom Hypertea, vendar pa dr. Brecelj izdelka ne pozna, prav tako v povezavi s tem izdelkom nikoli ni podal nebnih izjav ali dal intervjuja in izdelka tudi ni nikoli priporočil.

Dr. Brecelj tudi nima nobene zasebne klinike in prodajalec izdelka ni klinika, ki bi bila kakorkoli povezana z dr. Brecljem. Strokovno področje dr. Breclja je kirurgija na področju onkologiji in ne žilne bolezni.

Gre za povsem izmišljeno besedilo, h kateremu je dodana tudi slika zdravnika dr. Breclja, za katero oglaševalec nima ustreznega soglasja. Na tak način oglaševalec tako vsebinsko kot vizualno namerno zavaja potrošnike, da gre za izdelek, ki ga priporoča zdravnik, kar pri bralcu vzbuja lažno kredibilnost izdelka na podlagi zdravnikovih referenc.

Opozarjamo, da gre za tipično prevaro z namenom pospeševanja prodaje sumljivega izdelka, ki ji ne gre nasedati.

Prodajalec in proizvajalec izdelka na spletni strani ni razkrit, prav tako niso navedene točne sestavine izdelka, stika s podjetjem ni mogoče vzpostaviti drugače kot z nakupom. Zato potrošnik tudi nima prav nobenega varstva niti jamstva, za kakšen izdelek dejansko gre. Lahko gre tudi za izdelek, ki je škodljiv zdravju.

Zbornica zato opozarja, da gre za lažno oglaševanje in da je to izdelek, ki nima medicinsko dokazanih učinkov.

Primer zlorabe identitete in lažnih navedb o čiščenju žil z izdelkom Hypertea je zbornica že odstopila v obravnavo inšpekcijskim organom in jih zaprosila za hitro ukrepanje.