Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Ostali načini prijave

Prijava s SI-PASS

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.

Zloraba identitete zdravnika pri reklamiranju izdelka za hujšanje W-loss

26.06.2023 14:23

Zdravniška zbornica Slovenije opozarja javnost o zlorabi identitete pri reklamiranju izdelka za hujšanje W-loss (kapljice). V oglasu se pojavlja zdravnik Darko Siuke, dr. med, specialista gastroenterologa, ki pa nas je obvestil, da z izdelkom nima prav nobene povezave.  

Podjetje tako blati ugled zdravnika in zavaja potrošnike, saj pri njih vzbuja lažno kredibilnost na podlagi zdravnikovih referenc.  

Oglas je dostopen tukaj https://mumsmeetworld.com/My8sFXkc?adset_nm=

Zbornica si prizadeva za umik spornega in zavajajočega oglasa.   

Darko Siuka, dr. med, specialist gastroenterolog sporoča, da izdelka ne pozna, ni izvedel nobene študije izdelka, prav tako nikoli ni sodeloval s  podjetjem, vse slike, ki ga prikazujejo v oglasu so prirejene in vzete iz konteksta, prav tako je lažen tudi intervju, saj intervjuja o tem izdelku nikoli ni podal.

Potvorjena je tudi spletna stran, na kateri naj bi bila vsebina (intervju) objavljena in sicer je zlorabljena stran 24ur.com, kar se vidi iz url strani. Prav tako so med slikovnim materialom fotografije voditeljev iz oddaje Dobro jutri na TV Slovenija, ki so prav tako zlorabljene. Dr. Darko Sivka je nastopal v oddaji Dobro jutro, vendar na povsem druge teme, ki niso v ničemer povezane z izdelkom.   

Opozarjamo, da gre za tipično prevaro z namenom pospeševanja prodaje sumljivega izdelka. Prodajalec in proizvajalec izdelka na spletni strani ni razkrit, prav tako ne sestavine izdelka, kontakta s podjetjem ni mogoče vzpostaviti drugače kot z nakupom. Zato potrošnik tudi nima prav nobenega jamstva niti varstva, za kakšen izdelek dejansko gre. Lahko gre tudi za izdelek, ki je škodljiv.

Zbornica je to objavo pripravila v soglasju z zdravnikom, da javnost opozori, da gre za lažno in zavajajoče oglaševanje.

Prav tako je zbornica primer v obravnavo odstopila inšpekcijskim organom , da čim hitreje ukrepate v skladu s svojimi pristojnosti.