
Ostali načini prijave
Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.
Kotizacijo nakažite na TRR ZZS pri Unicredit banka Slovenije d. d., št.: SI56 2900 0005 0400 669, sklic: 21102015.
Če se dogodka ne udeležite in tega Zbornici ne sporočite vsaj 3 dni pred dogodkom, ste dolžni plačati 30% kotizacije.
DOMUS MEDICA, DUNAJSKA CESTA 162, 1000 LJUBLJANA
Kreditne točke: 5,50
Število udeležencev je omejeno na: 20
Kontakt:
ZDRAVNIŠKA ZBORNICA SLOVENIJE
MOJCA VREČAR
DUNAJSKA CESTA 162
01 30 72 191
Način dela na področju zdravstva zahteva od vseh zaposlenih poleg strokovnosti tudi obvladovanje komunikacijskih spretnosti in veščin. Zaposleni v zdravstvu pri svojem delu namreč komunicirate z različnimi sogovorniki. In ta (komunikacijska) potovanja od sporočevalca do naslovnika so lahko mojstrsko izpeljana, če je govorec nenehno »na preži«, brusi svoje znanje in komunikacijske veščine ter se zaveda enkratnosti (unikatnosti) vsakega dejanja in sogovornika posebej.
Ustrezno komuniciranje nam omogoča, da v vseh okoljih živimo, ne le preživimo. Pomembno je v vseh razmerjih: zdravstveni delavci – pacienti, zdravstveni delavci – svojci pacientov, zdravstveni delavci med seboj na vseh hierarhičnih ravneh in med njimi, zdravstveni delavci – širša javnost (npr. mediji) …). Pri tem je zelo pomembno že zavedanje, da prvega vtisa ne moremo nikoli narediti drugič, zato je tako v poslovnem kot zasebnem življenju priporočljivo poznati pravila, ki so s tem povezana. Javna podoba ustanove je odvisna tudi od zaposlenih – njihovega odnosa do prišlekov (v tem primeru pacientov in njihovih svojcev), vsakodnevnih obiskovalcev in sodelavcev. Ali znamo sestaviti sendvič sporočilo? Se zavedamo razlik med JAZ, TI, MI in BREZOSEBNIM sporočilom? V čem je razlika med poslušati in slišati? Zakaj s klicajem pri elektronskem sporazumevanju (netiketi) kričimo? Znamo poskrbeti za svojo osebno energijo? Imamo cilje ali živimo in delamo za cilje drugih? Je naše življenjsko poslanstvo ŽIVETI ali zgoljPREživeti?
Delo v službi (in življenje na sploh) je z ustreznim osebnim menedžmentom ter čustveno in socialno inteligenco prijetnejše in s tem učinkovitejše, kar pripomore k zadovoljstvu in motivaciji tako posameznika kot tudi zasebnega in delovnega okolja (torej celotne organizacije).
9.00–11.00 | Začnimo pri sebi Splošno o komuniciranju Pomen prvega vtisa Nebesedno sporazumevanje Notranje in zunanje ovire pri komuniciranju Osebnostne značilnosti |
|
11.00–11.30 | Odmor za kavo |
|
11.30–13.00 | Besedno sporazumevanje Aktivno poslušanje Čutni kanali pri komuniciranju Komunikacijski slogi |
|
13.00–14.00 | Kosilo |
|
14.00–16.00 | Načini komuniciranja Komuniciranje brez poraženca (ustvarjanje pozitivnega komunikacijskega ozračja) Pomen pohvale in »čarobnih besed« Postavljanje ciljev Uporabni namigi iz prakse |
|