Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Ostali načini prijave

Prijava s SI-PASS

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.

KOMUNIKACIJSKE ODVOZLANKE IN OSEBNOSTNE ODLIKE

Kotizacije

Kotizacijo nakažite na TRR ZZS pri Unicredit banka Slovenije d. d., št.: SI56 2900 0005 0400 669, sklic: 21102015.

Če se dogodka ne udeležite in tega Zbornici ne sporočite vsaj 3 dni pred dogodkom, ste dolžni plačati 30% kotizacije.

DOMUS MEDICA, DUNAJSKA CESTA 162, 1000 LJUBLJANA

Kreditne točke: 5,50

Število udeležencev je omejeno na: 20

Datum
21.10.2015
ura
9.00 - 16.00

Kontakt:

 ZDRAVNIŠKA ZBORNICA SLOVENIJE

 MOJCA VREČAR

 DUNAJSKA CESTA 162

 01 30 72 191

 mojca.vrecar@zzs-mcs.si

Vsebina

Način dela na področju zdravstva zahteva od vseh zaposlenih poleg strokovnosti tudi obvladovanje komunikacijskih spretnosti in veščin. Zaposleni v zdravstvu pri svojem delu namreč komunicirate z različnimi sogovorniki. In ta (komunikacijska) potovanja od sporočevalca do naslovnika so lahko mojstrsko izpeljana, če je govorec nenehno »na preži«, brusi svoje znanje in komunikacijske veščine ter se zaveda enkratnosti (unikatnosti) vsakega dejanja in sogovornika posebej.

Ustrezno komuniciranje nam omogoča, da v vseh okoljih živimo, ne le preživimo. Pomembno je v vseh razmerjih: zdravstveni delavci – pacienti, zdravstveni delavci – svojci pacientov, zdravstveni delavci med seboj na vseh hierarhičnih ravneh in med njimi, zdravstveni delavci – širša javnost (npr. mediji) …). Pri tem je zelo pomembno že zavedanje, da prvega vtisa ne moremo nikoli narediti drugič, zato je tako v poslovnem kot zasebnem življenju priporočljivo poznati pravila, ki so s tem povezana. Javna podoba ustanove je odvisna tudi od zaposlenih – njihovega odnosa do prišlekov (v tem primeru pacientov in njihovih svojcev), vsakodnevnih obiskovalcev in sodelavcev. Ali znamo sestaviti sendvič sporočilo? Se zavedamo razlik med JAZ, TI, MI in BREZOSEBNIM sporočilom? V čem je razlika med poslušati in slišati? Zakaj s klicajem pri elektronskem sporazumevanju (netiketi) kričimo? Znamo poskrbeti za svojo osebno energijo? Imamo cilje ali živimo in delamo za cilje drugih? Je naše življenjsko poslanstvo ŽIVETI ali zgoljPREživeti?

Delo v službi (in življenje na sploh) je z ustreznim osebnim menedžmentom ter čustveno in socialno inteligenco prijetnejše in s tem učinkovitejše, kar pripomore k zadovoljstvu in motivaciji tako posameznika kot tudi zasebnega in delovnega okolja (torej celotne organizacije).

Program

9.00–11.00

Začnimo pri sebi

Splošno o komuniciranju

Pomen prvega vtisa

Nebesedno sporazumevanje

Notranje in zunanje ovire pri komuniciranju

Osebnostne značilnosti

  • Kaj lahko storim, da bom »psihično in fizično fit«? Osebna energija
  • Skozi kakšna očala gledam nase in na druge? Pozitivna samopodoba in občutek lastne vrednosti
  • Moje vrednote, izkušnje, prepričanja …

 

11.00–11.30

Odmor za kavo

 

11.30–13.00

Besedno sporazumevanje

Aktivno poslušanje

Čutni kanali pri komuniciranju

Komunikacijski slogi

  • Bonton komuniciranja (osebna imena, pravilno vikanje, nagovarjanje)
  • Netiketa
  • Osredinjenost na »tukaj in zdaj«
  • VAKOG
  • Čustvena inteligenca

13.00–14.00

Kosilo

 

14.00–16.00

Načini komuniciranja

Komuniciranje brez poraženca (ustvarjanje pozitivnega komunikacijskega ozračja)

Pomen pohvale in »čarobnih besed«

Postavljanje ciljev

Uporabni namigi iz prakse

  • Agresivno, pasivno in asertivno komuniciranje
  • »WIN–WIN« komuniciranje
  • Lepa beseda lepo mesto najde
  • Kar seješ, to žanješ
  • SMART cilji
  • Izkušnje nas bogatijo
Moto, ki jo vodi skozi življenje, je Avgustinusova misel, ki pravi: »V tebi mora goreti, kar želiš zanetiti v drugem.«