Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu lahko pokličete g. Kokalja: 01-30-72-172

Dogodki

Zadovoljna, samozavestna in radostna

7.2. - 20.6.2017

Poteka 2-krat mesečno po 3 ure. 

Termini: 7. in 21. februar 2017, 7. in 21. marec 2017, 4. in 18. april 2017, 9. in 23. maj 2017, 6. in 20. junij  2017

Sodobna ženska izraža sebe v številnih vlogah, okoljih in odnosih. Poskuša biti dobra profesionalka, mama, hči, partnerka, sodelavka, šefinja, prijateljica, soseda, državljanka..., odlična v službi, na razpolago družini in aktualna v prostem času, z vsem seznanjena in brezhibna v izvedbi.

Preberite več


Aktivno poslušanje

1.3.2017

Udeležba možna le za zdravnike/zobozdravnike, ki so se že udeležili ene od delavnic Metke Komar.              

»Ne jemlji osebno« je stavek, ki ga pogosto slišimo. Povedati je enostavno...doživljati napad, obtožbe, žalitve, drugačno mnenje, kar vse doživimo kot kritiko. Vsako od naštetih situacij zaznamo kot zavrnitev, ki jo doživimo zelo osebno in nam povzroči čustveno bolečino.

Na srečanju se bomo naučili preproste tehnike, s katero se odzovemo na zavrnitev (kritiko) tako, da je ne začutimo kot bolečine in reagiramo iz pozicije notranjega miru.

 

 

Preberite več


Težave in razumevanje v medsebojnih odnosih

15.3.2017
Zakaj se nam zdi, da imamo z določenimi ljudmi toliko skupnega, med tem, ko se nam drugi zdijo, kot, da so iz drugega planeta. Že od nekdaj obstaja težnja človeka, da bi razumel, zakaj smo si ljudje tako različni, saj bi tako lahko živeli lepše življenje in vzpostavili višjo stopnjo medsebojnega razumevanja. 

Preberite več


Logoterapija, smisel in poslanstvo zdravnika

17.3.2017

 Cilj delavnice

  • Predstaviti zdravnikom osnovne informacije o logoterapiji in njeni uporabnosti za njihovo delo.
  • Spodbuditi zdravnike k razmisleku o njihovi profesionalni in osebni identiteti.
  • Opolnomočiti zdravnike za soočanje z osebnimi kriznimi situacijami, s katerimi se soočajo pri opravljanju svojega poklica.

Preberite več


Pravočasen pregled ustne votline lahko reši življenje

18.3.2017

Zobozdravniki prevzemamo odločilno vlogo pri odkrivanju raka ustne votline, zato bomo vsem, ki se boste vključili v projekt, zagotovili strokovno izobraževanje z možnostjo pridobitve kreditnih točk. Strokovni seminar bo organiziral Odbor za zobozdravstvo v sodelovanju s Kliničnim oddelkom za oralno in maksilofacialno kirurgijo UKCL in Centrom za ustne bolezni in parodontologijo Stomatološke klinike.

Preberite več


Vodenje zdravniških timov

21.3.2017

Zadovoljni sodelavci in dobri rezultati so izziv današnjega vodenja. V praksi je veliko težje doseči zadovoljstvo sodelavcev kot pa rezultate. Kaj lahko naredi vodja, da ustvari ustvarjalno klimo z zadovoljnimi ljudmi, ki so prijazni do pacientov?

 

Preberite več


Učinkovito reševanje konfliktov

4.4.2017

V življenju je vse več pritiskov in nestrpnosti med ljudmi. Kako naj v »ponorelem svetu« ohranimo svoj duševni mir in smo ob tem učinkoviti tako v službi kot v družini? Ali je to sploh še mogoče?

Preberite več


Aktivno poslušanje

5.4.2017

Udeležba možna le za zdravnike/zobozdravnike, ki so se že udeležili ene od delavnic Metke Komar.

Zmote in napake se dogajajo. Nobeden jih ne želi delati, vendar je dejstvo, da se dogajajo. In še enega zelo pomembnega dejstva v zvezi z napakami se je treba zavedati, ki pa ga ne upoštevamo: Napake so sestavni del procesa učenja in brez napak ni napredka!

Zato je pomembno, da imamo pozitiven odnos do zmot in napak vgrajen v organizacijsko kulturo! Sliši se neobičajno, vem. Spomnim se prve organizacije, v kateri smo spreminjali odnos do napak – kar nekaj časa je minilo, da so dojeli, da resno mislim, ko govorim, da si je treba dovoliti napake. Seveda ob tem obstajajo zelo pomembna pravila, in seveda ponavljajoče se napake niso sprejemljive in jih je potrebno takoj odpraviti – kar je tretje dejstvo v zvezi z napakami, saj se ponavljajočih se napak ne rešuje.

In smo našteli vse 3 glavne teme na katere bomo odgovorili na srečanju. in kot je običaj na naših srečanjih, bomo vse preiskusili v praksi!

 

 

Preberite več


Kako rečem ne brez občutka krivde

19.4.2017

Tisti, ki mu je izziv povedati NE,  ga skrbi za ljudi okoli sebe, da niso prizadeti, da se dobro počutijo. Taka oseba je običajno človeško prijaznost nadgradila tako, da je postala ustrežljiva ter vse bolj pozablja nase; premalo poskrbi za to, da zadovolji svoje čustvene potrebe.

Preberite več