»Spoštovana predsednica!
Prosim, če nam uredite delovanje e-napotnic, pošiljanje ne gre od jutra, na telefon e-zdravja se ne javlja nihče!!« Tako se je glasila prošnja ene od zdravnic malo čez osmo zjutraj, ki jo je prejela predsednica zbornice dr. Zdenka Čebašek – Travnik.
Iz Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) smo prejeli potrditev, da je delovanje res moteno.
»Spoštovani,
posredujemo vam povezavo do strani podpore uporabnikom, ki jo stalno uporabljajo izvajalci, in kjer smo ob 8.52 objavili obvestilo o motnjah delovanja: https://podpora.ezdrav.si/«
Pojasnili so, da gre za počasno delovanje sistema eNaročanja. In pojasnili še: "V primeru nedelovanja kateregakoli dela sistema (lokalnega, centralnega, infrastrukture, ...) je potrebno izdajati papirne napotnice".
POMEMBNO: Ob 13:12 je NIJZ sporočil: "Napake na sistemu eNaročanje so bile odpravljene. V primeru dodatnih težav nas kontaktirajte na številko 080 72 99 ali pa na naslov podpora@ezdrav.si.